Faceți căutări pe acest blog

joi, 1 septembrie 2011


Suntem mai tari decât americanii


Americanii, trag la primul loc,
Şi ies pe mapamond cu-o ştire tare:
"O fată dulce şi cu mâini deloc,
Ce pilotează numai din picioare".

Păi numai astea-s ştiri ce-ar merita
Aflate imediat de-ntreaga lume?
Deşi-s de necrezut, voi încerca
Să dau pe post ştiri şi mai şi. Anume:

Femei ce pilotează cu fervoare
Guverne, preşedinţi şi alte cele,
Dar fără cap, talent, fără picioare,
Ci numai din...cuibarul cu belele.

Cunosc sărmani cu sufletu-amputat,
Damnaţi să se desfete-n bogăţie
Şi să ne ducă ţara la mezat,
Slujindu-se doar de ipocrizie.

Şi-n plus, un marinar fără vapor,
Ce dovedeşte o virtute rară:
Conduce, beat, o ţară, cu-n picior,
(pe celălalt şi-l bagă-n ea de ţară).

Citind perfect engleza poliglotă,
Privind către corupţi spre-a nu-i vedea,
Făcând cu-o mână face parastas la flotă,
Cu alta,-arată-un deşt spre DNA.

Mai mult, a demonstrat despre vapoare
Că, pe o pistă dreaptă de le pui,
Acestea pot, şi-au reuşit să zboare.
Parc-ar fi fost pe pista m...ihail Kogălniceanu!

(Vorbind într-un context puţin mai larg,
Le-o fi trimis la reparat carena;
Sau are rău de mare la catarg,
De stă şi freacă puntea cu Elena.

Şi să vedeţi problemă de păsat
Printr-o privire pur comparativă,
Pe lângă el mă simt un retardat
Şi n-am în lume nici o perspectivă:
Am folosit trei mâini când l-am votat:
Cu una-am pus ştampila pe colivă,
Cu-a doua, tremurând m-am închinat,
Să nu pun altă ţeapă peste stivă,
Pe-a treia,tandru mi-am...inoculat
În cei ce duc corabia-n derivă,
Şi-n fine, m-am autocenzurat
Pe marea lipsă de alternativă.

. |

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu